Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tárolják a Plush BIO termékeket ?

Javasoljuk, hogy a termékeket a címkén feltüntetett szabályok szerint tárolja.

Miért vannak textúra és színbéli különbségek termékenként ?

A Plush BIO termékeket természetes hatóanyagokkal, emulgeálószerekkel és bőrpuhító szerekkel készítik. Farmakológiai szempontból csodálatos előnyökkel járnak a bőr számára, de dinamikusan befolyásolhatják a termékek textúráját és színét.

Sőt, a kiváló minőség fenntartása érdekében, Ioana Marinescu kis részletekben készíti el a termékeket, megőrizve így frissességüket.

Például, a szüret évszakától és a gyártó általi feldolgozásának módjától függően, a kókuszdió-olaj textúrája és illata termékenként eltérő lehet.

Egy másik példa a szója fitoszterinek. Értékes kivonat, amelynek textúrája és árnyalatai különbözőek a terménytől a termésig, és így különbségek fordulhatnak elő termékenként.

Hogyan lehet megtudni az AWB-t (követési számot) és a megrendelés állapotát?

Az AWB (nyomon követési szám) és a rendelés állapotának részleteivel kapcsolatban hívja a +36 1 655 5757 telefonszámot.

Munkaprogram: hétfőtől péntekig (08:00 – 17:00)

Honnan tudhatom meg, hogy egy termék mikor lesz raktáron ?

A termékkészlettel kapcsolatos információkért kérjük, hívja a +36 1 655 5757 telefonszámot.

Munkaprogram: hétfőtől péntekig (08:00 – 17:00)

Mennyi ideig tart az 1. fázis a Plush BIO készletben szereplő termékekkel ?

Az 1. fázisú rutin (Kit Plush BIO 1. fázis) körülbelül 3 hétig tart. Ezt folytathatja vagy újra kezdheti, ha a bőr megjelenése az első 3 hét után nem javul.

Mennyi ideig tart az 2. fázis a Plush BIO készletben szereplő termékekkel?

Mindenki bőre más, ugyanakkor eltérően fejlődik és reagál. Javasoljuk, hogy kövesse a 2. fázisú rutint (2. Fázis Plüss BIO Kit), amíg a bőr meg nem tisztul, és a felületén nincs több aktív pattanás.

Mennyibe kerül a rendelés kiszállítása ?

A termékeket futár szállítja.

Az országos szállítás GLS-en keresztül történik, és költsége _______ Ft között van, a szállítási területtől függően.

A nemzetközi kézbesítést a DHL végzi, és körülbelül 9000 Ft-ba kerül, a szállítási területtől függően.

* Nemzetközi szállítások esetén a vám külön-külön beszedhető, a szállítás országától függően.

* Megjegyzések: Nem szállítunk nemzetközi szállítást Törökországba.

Tesztelték állatokon a Plush BIO termékeket ?

Mivel nagy állatimádók vagyunk, a Plush BIO nem hisz az állatkísérletekben, nem fogadja el a portfólió egyetlen termékénél sem, és teljesen ellenzi őket.

Az Ön biztonsága érdekében azonban a termékeket dermatológiailag teszteltük, hogy kényelmes és megbízható élményben részesüljön.

Elkezdtem használni a termékeket. Mikor lesz látható az eredmény ?

Minden arcbőr különbözik, ezért a Plush BIO termékek használatával kapott eredmény eltérhet. Mindaddig, amíg folyamatosan alkalmazza rutinját, az eredmények néhány héten belül megjelenhetnek.

A termékek szállítás közben megsérültek. Hogyan szerezhetek másokat helyettük ?

Ha a termékek szállítás közben megsérültek, örömmel cseréljük őket. A visszatérés rögzítéséhez kérjük, készítsen fényképeket velük és a számlával, majd küldje el őket az  office@plush-bio.hu e-mail címre, – munkaprogram: hétfőtől péntekig (08:00 – 17:00) – további részletekért hívjon bennünket.

Szállítás nemzetközi szinten ?

Nemzetközi küldeményeket szállítunk a DHL futárszolgálaton keresztül.

Szállítunk 44 országban, az Európai Unió bármely részén, de az Unión kívül is, Svájcba, a Moldovai Köztársaságba, Katarba, az Egyesült Államokba stb.

A szállítási költség 9000 Ft, és a fizetés előre történik (mind a termékek, mind a szállítás).

Fizetési módok: A Mobil Pay által, a megrendelés végén.

* Megjegyzések: Nem szállítunk nemzetközileg Törökországba.

Meddig tart a kiszállítás ?

A termékeket (nemzetközi és belföldi megrendelésekhez egyaránt) 2-3 munkanapon belül szállítjuk.

Ezt a szállítási időt azonban befolyásolhatja a futárszolgálat ütemezése, az ünnepnapok vagy a laboratóriumi készletek.

Az AWB (nyomon követési szám) és a rendelési állapot részleteivel kapcsolatban hívja a +36 1 655 5757 telefonszámot.

Munkaporgram: hétfőtől péntekig (08:00 – 17:00)

Hogyan kell fizetni a megrendelést ?

A megrendelések esetében, amelyek kézbesítési címe Magyarországon van, a fizetés online vagy kézbesítéskor is történhet.

Nemzetközi megrendelések esetén a termékek kifizetése és a szállítás kézbesítés előtt történik.

Online fizetés a Mobil Pay segítségével, a www.plush-bio.hu webhelyen vagy a Plush alkalmazás Saját fiók részében.

Használható smink az 1., 2., 3. fázisban a Plush BIO termékekkel ?

A Plush BIO nem javasolja a sminktermékek használatát az 1., 2., 3. fázisban.

Úgy véljük, hogy az alapozó kiválasztása személyes kérdés, mivel mindannyian mást választhatnak a termék bizonyos tulajdonságait figyelembe véve. A Camouflage alapozót 3 színben – világos, közepes, sötét – terveztük, amely nem blokkolja a pórusokat.

Az alapozó választása nem korlátozódik erre a termékre, hanem személyes és érzelmi választás, amelyet különféle tényezők, például lefedés vagy fényerő befolyásolhatnak.

A Plush BIO emellett nem javasolja alapozó termékek használatát a rutin használat során. A Triple Hyal 23H krém, sokoldalú formula, felhasználható a problémás bőr smink előtti alapjaként. Ez a termék már része az 1., 2., 3. fázisú rutinoknak (Kit Plush BIO 1., 2. Vagy 3. fázis).